Постинг
13.02.2020 13:56 -
Говорим за... времето
Всички сме чували, че времето е пари. Но колко ни струва то? Ще разгледаме тази максима от малко по- различна гледна точка.
Живеем в динамични времена, това също не е тайна за никого. Имаме много и различни отговорности, които ежедневно ни трупат задачи.
Времето е ценно. Още едно клише, но нали казват също, че клишетата са такива, защото са вярни.
Преди известно време нещо ми направи впечатление, докато използвах един от любимите си продукти за коса и именно него ще използваме за пример. Макар и насочен по- скоро към дамите, този пример е приложим в доста голям спектър от продукти.
Става въпрос за един широко рекламиран балсам, който обещава, че само за 3 минути ще направи чудеса с увредената коса. Истината е, че за мен лично наистина е добър продукт, но това идва на съответната цена.
Когато отидох, готова да си го купя за пръв път, забелязах цената, която сравнена с другите балсами на марката, не беше никак ниска. Беше двойна и тройна на тях. Е разбира се, всеки производител предлага широка гама от серии, за да покрие колкото се може повече потребители.
Но има една малка подробност... след известно време си купих друг балсам на същата марка. Беше намален, имаше същите надписи отпред на бутилката, вече бях доволна от другия. Цената беше два пъти по- ниска, а разликата в надписите беше само липсата на тези 3 минути за действие. Реших, че мога да отделя повече от тях.
Още при първата употреба забелязах, че аромата, цвета и консистенцията са идентични на по- скъпия вариант. Разбира се, подложих на съмнение възможността продуктите да са еднакви. Все пак се произвеждат от един и същи бранд, нали така? Затова сравних съдържанието.
За моя изненада се оказа, че вълшебните съставки са еднакви. Сигурна съм, че има разлика в съотношението или нещо подобно. Но истината е, че имат еднакъв резултат. Е да, опаковката е различна. Едната е златна и лъскава. Едната обещава чудо за 3 минути и това я рекламира и продава. Това е един от начините забързаното ежедневие да влияе на живота ни- финансово.
В този случай времето ни струва около 3 лева на опаковка. Малка разлика за ценните 3 минути написани на опаковката, нали?
Живеем в динамични времена, това също не е тайна за никого. Имаме много и различни отговорности, които ежедневно ни трупат задачи.
Времето е ценно. Още едно клише, но нали казват също, че клишетата са такива, защото са вярни.
Преди известно време нещо ми направи впечатление, докато използвах един от любимите си продукти за коса и именно него ще използваме за пример. Макар и насочен по- скоро към дамите, този пример е приложим в доста голям спектър от продукти.
Става въпрос за един широко рекламиран балсам, който обещава, че само за 3 минути ще направи чудеса с увредената коса. Истината е, че за мен лично наистина е добър продукт, но това идва на съответната цена.
Когато отидох, готова да си го купя за пръв път, забелязах цената, която сравнена с другите балсами на марката, не беше никак ниска. Беше двойна и тройна на тях. Е разбира се, всеки производител предлага широка гама от серии, за да покрие колкото се може повече потребители.
Но има една малка подробност... след известно време си купих друг балсам на същата марка. Беше намален, имаше същите надписи отпред на бутилката, вече бях доволна от другия. Цената беше два пъти по- ниска, а разликата в надписите беше само липсата на тези 3 минути за действие. Реших, че мога да отделя повече от тях.
Още при първата употреба забелязах, че аромата, цвета и консистенцията са идентични на по- скъпия вариант. Разбира се, подложих на съмнение възможността продуктите да са еднакви. Все пак се произвеждат от един и същи бранд, нали така? Затова сравних съдържанието.
За моя изненада се оказа, че вълшебните съставки са еднакви. Сигурна съм, че има разлика в съотношението или нещо подобно. Но истината е, че имат еднакъв резултат. Е да, опаковката е различна. Едната е златна и лъскава. Едната обещава чудо за 3 минути и това я рекламира и продава. Това е един от начините забързаното ежедневие да влияе на живота ни- финансово.
В този случай времето ни струва около 3 лева на опаковка. Малка разлика за ценните 3 минути написани на опаковката, нали?
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 2
Архив